06 February 2012

Kita boleh jadi sesiapa saja yang kita mahu

counter
Setelah beberapa hari aku pergi ke seminar, hidup aku terasa baru. Terus terang aku kat kan inilah kali pertama seminar yang aku pergi dari pagi sampai ke malam selama 3 hari 2 malam..tak rasa mengantuk.

Seminar ini mengajar aku untuk mengenal potensi diri sendiri dan dari situ aku tahu aku nie orang yang macam mana. Asyik tergelak dan bila time serious really have to focus.
My philosophy now: 
The more you give, the more you get
Is Not What Happen ...Is What You Do That Makes the Differents
For Thing to change..I Must Change First
Is Now or Never.........!!


Mulai hari ini, apa yang perlu aku buat ialah bertindak dan lakukan dengan niat untuk menambah nilai hidup orang lain..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Top Iphone Products